2012-02-13
 23:41:43

Rädd att förlora!

Jag sitter med en klump i magen. Kollar ni på Sofias änglar som går på kanal 5 ? Jag grät bara några minuter in i programmet ikväll, det var ett par som förlorade sin 1åriga son. Pappan körde på honom på deras gård och hans liv gick inte att rädda. Vilken mardröm, man såg i pappans ögon hur dåligt han mår och jag kan inte annat än tycka synd om honom. Jag gråter inombords.

Alltid när jag ser eller hör om sånna här hemska saker så börjar det snurra i huvudet. Jag är så otroligt rädd att det ska hända Emilio något, något som jag kanske inte kan hjälpa. Jag vet att man inte kan gå runt och tänka så eller vara rädd för allt som kan hända, men han är mitt allt, han är det bästa som hänt mig och jag älskar honom enormt mycket!


Inte lätt att fånga Emilio på bild, men jag försökte iaf!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: