2011-09-13
 11:19:53

No good!

Det känns så jäkla jobbigt just nu, jag har en klump i magen och har svårt att sova på nätterna, jag vaknar flera gånger om natten och tankarna far runt i huvudet, jag funderar på hur allt blev så fel.. jag förstår verkligen inte.. vad hände ?! Underbara människor som jag så starkt beundrade har slocknat i mina ögon!

Allt det här tar bara kol på mig, jag tappar orken... jag vill ingenting!

Jag tycker inte om att Emilio får se mamma gråta, men idag kan jag inte sluta, jag kan inte gå ifrån! Tårarna rinner och jag kan inte dölja hur jag mår längre!






Sanna

Du vet vart jag finns om du vill prata <3



PUBLICERAT: 2011-09-13, 14:47:58 | URL: http://varning.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: