2011-11-16
 12:48:56

Sjuk!

Idag har vi planerat in en girlsnight med bio i Norrköping, så gissa om jag blev besviken igår när jag vaknade upp med migrän, feber, yrsel och halsont. Blev sängliggandes hela dagen och sjukskrev mig från jobbet, det är ju dock inte så lätt att vila med en aktiv 1 åring hemma. Febern och huvudvärken släppte framåt kvällen och efter en bra natt med mycket sömn vaknade jag upp och mådde faktiskt helt okej. Så okej att jag faktiskt orkade skjutsa Emilio till dagis imorse, där fick han leka av sig medans jag vilade hemma i soffan.

Jag har fruktansvärt ont i halsen fortfarande men som sagt, ingen feber och ingen huvudvärk så en kväll med tjejerna borde jag ju klara av..  vi har ju köpt biljetter till Twilight Breaking dawn part 1 som har premiär idag, och jag får bara inte missa det, som jag väntat!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: