2011-06-20
 19:02:11

Måndag 20 Juni

Vi har haft en riktig mys dag här hemma, Syster och barnen kom över en sväng så det blev full fart och massa liv!..

Nu sover lillkillen, han var helt slut och somnade direkt efter vällingen. Jag sitter och funderar på kvällen, ska se på The bachelorette kl 22, fråga mig inte varför men jag fastnade helt för det där! Innan det hade jag tänkt kolla på en film jag velat se ett tag men så var Malin över idag och hjälpte mig lite med The sims 3 ( som jag inte spelat sen .. jag typ fick det) Så nu är jag kluven! ah! vilka problem jag har haha!


Natalie - it's all about attitude

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram



PUBLICERAT: 2011-06-20, 20:48:09 | URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: