2011-07-13
 20:08:08

Onsdag!

Våra planer sprack idag, men på Fredag är det spikat och dagen blir fullspäckad med massor av viktiga saker att göra.. usch, klump i magen! Jag vill verkligen berätta för er och förklara om hur jag känner, för det här är ett stort steg för oss. Vi tar det på Fredag!

Fick en kommentar/fråga om att jag skulle vara gravid och innan ni spekulerar vill jag bara klargöra att så är inte fallet!


Jag och skrutt påväg till affären igår! :)


Hanna

Synd när planer spricker, hoppas de går bättre på fredag ;)

Ska ni flytta kanske? Hus?



Sötnos, din stora kille :) Tove har precis börjat krypa på riktigt.. Hon har ju hasat sig fram innan ;) Så här dröjer de nog ett tag till innan hon går ;)



PUBLICERAT: 2011-07-14, 08:37:02 | URL: http://hanniie1.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: