2011-01-05
 22:41:44

Onsdag kväll!

Lillplutten sover som en stock, vi har tok busat ikväll så han slocknade i sin säng på några få sekunder, alldeles själv!

Vi har varit över hos mina föräldrar, jag lånade symaskinen för att göra mig en egen hissgardin.. känner mig helt ny på det där med att sy trots att jag gått tre år på textil & design, man blir ganska bortskämd med industrimaskiner och jag har dragit mig för att sy på vanliga men jag tycker om mammas nya så nu ska här sys!

Nu ska jag återgå till mina serier, har börjat kolla på "The secret life of the american teenager" en B serie om du frågar mig, men jag har fastnat i det ändå!

Good Night!


ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg! Var gärna med i DAGENS BLOGG! Kram



PUBLICERAT: 2011-01-08, 14:07:01 | URL: http://ellminas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: