2011-01-27
 22:56:30

Blöjor!

Vi har varit och storhandlat mat för 2 veckor idag, skönt att ha det gjort så man slipper på ett tag. Passade även på att köpa nya blöjor då Willys hade bra erbjudanden. Vi har alltid använt Pampers till Emilio, på bb fanns pampers new baby och vi fastnade för dom, när han blev lite större gick vi över till pampers active fit, dock tycker jag nu att dom luktar väldigt mycket, så fort han kissar lite så luktar det typ.. kemikalier eller nått? vilket är synd eftersom det faktiskt är bra  blöjor... iaf, vi köpte olika blöjor från Libero så vi får se hur det funkar.

Ja ni kanske inte bryr er om vilka blöjor Emilio använder, haha!

Imorgon blir det en tripp till Ikea, Emilio behöver lite mer förvaring i sitt rum och jag känner att jag vill hitta på något.


Hanna

Vi har haft libero, pampers och euroshopers blöjor till tove.. Libero tyckte jag va så hårda i början så då hade vi pampers sen provade vi euroshopers blöjor, helt okej förutom att dom läckte bajs lite för ofta :(

Men nu har vi libero igen, super nöjd! Lite billigare än pampers men och jag tkr dom e bättre :) Luktar inte lika mkt.. :)



PUBLICERAT: 2011-01-28, 09:54:36 | URL: http://hanniie1.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: