2011-12-16
 15:12:06

Friiday!

Igår fick vi besök av massa fina mammor och deras barn, full rulle var det och barnen härjade runt, riktigt trevligt och jag bjöd på glögg, lussekatter, pepparkakor och massa annat till barnen! :) Riktigt julmys!

Idag har jag varit på stan och spenderat massa pengar på smink, usch så dåligt samvete jag har! Men något jag behövde och ibland måste man få lägga lite pengar på sig själv, men jag erkänner att det blivit lite mycket nu, med smink o hudkrämer! :/

Jag håller på att färga en skjorta, den var typ svart/grå/rosarutig innan, älskade skjortan men hatade färgen så idag var jag och köpte svart terxtilfärg så jag hoppas det blir bra, tanken är att kunna ha den på julbordet imorgon! Det beror ju förstås på hur resultatet blir.

Nej vad jag svamlar, måste göra mig iordning för att åka till jobbet strax. Jobbar till 22 med syster yster så det känns faktiskt helt ok!

Trevlig Fredag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: