2011-08-06
 10:15:33

Usch för mitt jobb!

Jag blir så less. Mitt jobb förstör så mycket för mig ibland! Jag känner mig verkligen ledsen idag. Vi som skulle ha det såbra den här sommaren och speciellt dom sista veckorna när våra föräldrar varit lediga, men så har jag jobbat och ja det har varit okej, men nu behöver jag jobba ytterliggare och då spricker alla våra planer för den här veckan, sista veckan vi är lediga tillsammans innan jobb drar igång! Ibland undrar jag om dom faktiskt glömt att jag fortfarande är mammaledig ? nej usch, jag vill inte klaga men jag måste lätta mitt hjärta för jag känner mig verkligen nere för det här och en stor klump i magen, det är kvalitetstid som försvinner med mina killar!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: