2011-08-18
 10:46:16

Torsdag

Idag vaknade jag upp av ett gallskrik och möttes av Emilio sittandes i en blodpöl i spjälsängen, han måste ha ramlat och bitit sig i läppen (han brukar hoppa i spjälsängen) dom flesta vet ju att det blöder ganska rejält från munnen, men han fick välling och har ätit lite yoghurt och springer runt med leksakerna i munnen så han verkar ju inte ha ont iaf, puh! Våran lilla olyckskille!

Nu sover han iaf och jag ska hoppa in i duschen, sedan blir det lunch och efter det funderar jag på om vi ska ta en cykeltur eller gå till lekparken, vi får se! Jag jobbar ikväll iaf 16-22 så Emilio blir hämtad här av Farmor runt tre! Det blir lite pusslande för att få det att funka, nu är jag ju iof fortfarande föräldraledig men tog dessa två extra pass (imorgon också) men hans farmor har ingenting emot att vara med Emilio!

Jag svamlar, duschen var det ja!


Hanna

Busig goding du har :) Men fy vilken syn att komma in till.. Usch <3



Jo, vi börjar inskolningen på måndag! :O Vart tog min lilla bebis vägen??

Men det kommer nog gå bra :)



Hoppas ni snart får något svar på dagis :)



Kram



PUBLICERAT: 2011-08-18, 22:31:36 | URL: http://hanniie1.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: