2011-08-25
 20:18:33

Torsdag!

Det där med att ställa in datorn i Emilios rum kanske inte var någon bra idé, flera gånger har jag hittat honom ståendes på stolen vid datorn, Nu ska jag ta tag i det här, rensa ur datorn för att sälja den, någon som är intresserad? Det är dags för Emilio att börja sova i sitt rum tycker jag.



Idag har det varit full rulle, i förmiddags åkte vi till Pernilla för träff med mammorna och massa bus och lek för barnen. riktigt kul nu när de är så stora och leker såbra ihop. Vi cyklade sedan hem för lite mat och en nap och efter det blev det stan med Syster och Malin och så hann vi lagom komma hem så fick vi besök av Emilios farmor och farfar :) Milio skrutten var helt slut när dom åkte hem och somnade med vällingflaskan i handen! snuttis!

Imorgon ska nog syster och jag åka till Norrköping för lite shopping! :)


Hanna

Sötnos :) Tove är också på datorn när hon får chansen ;)



SV; Hon älskar det! Rusar [kryper i rally fart] iväg när jag lämnar henne och vill inte riktigt med hem när jag kommer igen.

Nu har hon ju förvisso bara varit där i fyra dagar och då va de två första bara 1timme och vi va med. Men två dagar och två timmar själv har gått hur bra som helst!



På måndag ska hon vara där mellan 11-15, både äta och sova där med andra ord..

Hur går det för er med dagis till emilio?



Kram



PUBLICERAT: 2011-08-26, 10:04:34 | URL: http://hanniie1.blogspot.com
Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Vill du vinna en Macbook Air?

Gå in på min blogg och se hur du ska göra!

Kram



PUBLICERAT: 2011-08-26, 10:39:52 | URL: http://smnmode.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: