2010-09-08
 23:01:19

Konstiga människor

Igår när jag stod nere på stan och väntade på Anna kom det fram en konstig dam och började prata med mig.

- Jaha detta är Emilio, sa hon och körde ner huvudet i vagnen
- Öh ja, sa jag och funderade på vem fasen det var (hon läste väl på reg skylten antar jag)
- Ja vad söt han är, sa hon lite spydigt sådär..
- Ja tack så mkt
- Synd bara att du har en svart barnvagn, sa hon lite argt..
- Va ? sa jag frågande
- Nästa gång kan du ju faktiskt välja något färglglatt, barn ska faktiskt inte ha svart, sa hon och gav mig en riktig mördarblick innan hon gick vidare.. jag blev ståendes där och undrade vad som just hänt.. alltså allvarligt, vilka människor det finns! Skulle jag vara en sämre mamma för att min son har en svart barnvagn ? jisses!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: