2010-10-15
 11:35:48

Fredag!

Härligt med Fredag idag, det innebär att pappa Mattias slutar tidigt och Emilio och jag ska försöka få med honom ner på stan. milio behöver byxor, jag som alltid ligger steget före när det gäller kläder till honom men byxor måste jag helt ha missat, han kan knappt ha strl 56 längre och vi har bara några få i strl 62.. så här måste shoppas!

Har köpt gardiner till Emilios rum, åh jag vill verkligen få klart allt nu! Det kommer bli tokmysigt! Vi måste bara köpa en hylla innan vi kör igång och fixar, inspirationen är på topp, dock vågar jag inte köpa för mycket grejer innan man ser hur det blir!.. men snaart så!

Leksaker behövs också... han har utvecklas något enormt bara de senaste.. dagarna, stora killen, han är så nyfiken på allt och greppar tag och utforskar.. han som inte tyckte om att ligga på magen förut tycker nu att det är ganska spännande! som sagt... en liten tripp ner på stan gör familjen gott! hehe!

Hoppas ni har en toppen Fredag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: