2010-11-13
 10:50:54

Lördag

Lördag idag, vi var uppe tidigt och skjutsade älsklingen som skulle iväg och spela match, åkte sedan hem till min mor o far för lite frukost. Nu har mina kära föräldrar åkt iväg till Norrköping en sväng  och här sitter jag och funderar på vad som sker idag..


Igår kom en jobbarkompis (med familj) till Matte och hälsade på, vi pratade och drack glögg.. riktigt trevligt faktiskt och fullt ståhej med barnen som lekte :) tur att älsklingen hade plockat upp lite bilar från när han var liten, det var populärt!


I väntan på Liten - Gravid i vecka 33

Ja just det där med bas har jag faktiskt funderat på - det finns alltså vissa som man inte behöver ha en bas för att knäppa fast? Det vore ju det bästa iom att vi inte har egen bil, känns jobbigt att behöva släpa på både bas och stol :) kram



PUBLICERAT: 2010-11-13, 17:36:10 | URL: http://madeleines.se
I väntan på Liten - Gravid i vecka 33

Ja men absolut, jag får göra det för nu har jag noll koll känner jag :D



PUBLICERAT: 2010-11-14, 10:10:23 | URL: http://madeleines.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: