2010-11-14
 22:53:53

Fars dag!

Fullt ös hela dagen. Vi började med mys i sängen, Emilio var super glad och skrattade och pratade massor med oss.. sedan skulle älsklingen iväg så Emilio och jag tog en promenad bort till mor o far, där fick "mormor" vara barnvakt medans jag hjälpte far att lägga golv (dom renoverar sovrummet) sedan blev det fika och efter det började älsklingen och jag skruva ihop sänggaveln och totalt glömde vi bort tiden, vi skulle vara hos svärföräldrarna kl 18 och kvart över kollade jag på klockan det var bara snabbt på med kläderna och åka iväg.. väl där blev vi bjudna på tacos och smarrig efterätt.. jag är fortfarande proppmätt.

Lillkillen sover gott i sin säng och vi ska alldeles strax sova vi också, imorgon ska vi till Bvc för 5månaders sprutan.
Good night!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: