2010-03-22
 11:10:03

Helgen!

Vad härligt det är när solen lyser såhär, hoppas det håller i sig!

Helgen har varit underbar, i Fredags var vi hos älsklingens föräldrar och åt pizza, dock var älsklingen trött så vi åkte därifrån runt 22. Jobbade på Lördagen och älsklingen var iväg och spelade match och på kvällen åkte vi till mina föräldrar och åt middag, Flygande Jakob blev det där och vi satt och pratade läänge. Igår hade vi lite saker att fixa men på kvällen kom älsklingens syster och hennes vän, vi lagade mat och hade en riktig filmkväll.

På Onsdag åker mamma och pappa till Thailand, syster yster är ju där och mamma o pappa ville ju träffa henne, hon fyller ju år snart så ja varför inte boka en 2 veckors semesterresa till Thailand bara sådär ?.. tyvärr får jag vara kvar hemma, men jag är avundsjuk,, vill också träffa syster!


syster

min alskade syster yster =)

jag alskar att lasa om dina vanliga vardagar, bara sa jag vet att du har det bra =) lessen att du inte kan folja med pa mor & fars resa, men du vet ju att vi kommer resa massor i framtiden...du jag bebis, kanske matte om han ar snall =) alskar dig dont u forget it =) puss puss



PUBLICERAT: 2010-03-22, 13:56:41 | URL: http://iamrighthere.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: