2010-03-29
 09:52:31

En sväng till Eskilstuna!..

Idag blir det en tripp till Eskilstuna, lite i sista minuten sådär! Älsklingen ska ju lacka lite på bilen men har inte fått någon färg, lite panik med tanke på att vi ska till Elmia på Lördag vilket menas med att bilen ska vara klar då.. Så jag fick äran att åka till Eskilstuna för att hämta färg, Zarah följer med mig iaf så jag får lite sällskap!

Hoppas Hoppas vi hinner klart med bilen, jag längtar efter att få köra saaben :) nu till våren vill man ju ha lite mer drag i bilen, inget fel på Opeln men nää.. jag gillar Saaben mer ;)



syster yster

mysigt med en liten roadtrip =) det ska vi göra mkt när jag kommer hem =) hoppas verkligen att bilen hinner bli klar till Elmia, for din skull syster... =) hittade du jeans jackan? puss puss



PUBLICERAT: 2010-03-29, 11:56:33 | URL: http://iamrighthere.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: