2010-06-24
 12:53:05

Torsdag!

Idag blir Emilio två veckor gammal, gud vad tiden går fort och ändå känns det som han har varit hos oss hela tiden, min lilla älskling! Han invigde sitt babygym idag, det var en hit och han somnade efter att ha legat vaken och kikat ett bra tag!

Har börjat skriva på "förlossnings berättelsen" men det tar sin lilla tid! Men det kommer lite längre fram!


Hanna

Oj, redan två veckor ;) Tiden går fort!!

Jo, snart har jag ju min lilla hos mig jag med.. Men känns så avlägset men ändå nära på ngt konstigt vis.. Hmm.. ;) Hehe..

Skönt med en snäll kille :)

Kram



PUBLICERAT: 2010-06-24, 13:34:37 | URL: http://enannanas.blogg.se/
Malin

Va söt han är gumman! vill ju träffa sötnosen någon dag och dig med så klart:)tihi! Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: