2010-06-03
 20:23:18

Städa städa hela dagen..

Fick ett ryck och började storstäda hela lägenheten, puh! Jag har verkligen krälat på golvet för att få det så rent som möjligt, behöver jag säga att jag har sjukt ont i ryggen och knappt kan röra mig nu ?

Jag har fixat i garderoben med skruttis kläder, allt för att det ska vara så praktiskt som möjligt, bäddat spjälsängen, vaggan och vagnen. Imorgon ska vi boka tid för att ta bort airbagen i Saaben, känns lite som sista minuten.. jag är helt inställd på att skruttis kan få för sig att komma när som helst!

Älsklingen är iväg och hämtar dagens middag.. Pizza. Ska slänga mig i soffan och bara vara ikväll, för jag orkar inte så mycket mer, känner mig helt död!



mamma

Lilla gumman =) Din energi får mig att börja undra om du tänker föda barn snart...Puss & kram


Fiia

Nej du kan vara lugn, jag väntar ett tag till! :) puss o kram


syster yster

hihi :) snart snart ar jag moster x 3 ;)



PUBLICERAT: 2010-06-05, 05:55:08 | URL: http://iamrighthere.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: