2010-06-06
 23:01:30

Sommar!

Vilken härlig dag det har varit, älsklingen och jag började med att åka ut till Vingåkers factory outlet och scorett outlet.. hoppades på att hitta ett par skor/tofflor till mig nu när fötterna är lite svullna, men tyvärr. Älsklingen köpte ett par snygga tygskor från Tiger.

Åkte sedan hem till mor o far där jag låg ute i solen, varmt var det men otroligt skönt, busade en massa med Maja som badade i sin lilla pool i flera timmar. Det bjöds på middag, grillat med sallad och rotfruktsgratäng.. riktigt gott. Kvällen avslutades med en liten promenad med bonussyrran Madde, vi gick och köpte mjukglass! :)

Nu har jag nyligen duschat och ätit lite vattenmelon och snart ska jag krypa ner i sängen, jag tror man blir lite trött av att vara ute i solen .. eller ?

Natti Natti!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: