2010-01-16
 12:51:04

What a day!

Dagen började med lunch på sultans med Zarah och Mattias, efter det åkte vi till Norrköping en snabbis och sedan åkte vi hem till dom för att börja med maten, grillad fläskfilé med klyftpotatis och sallad fick det bli, mums mums.. Nio personer blev vi och efter maten åkte vi iväg för att discobowla.. förlorade som vanligt men otroligt skojj hade vi!.. Efter bowlingen åkte vi tillbaka till Zarah och Mattias och spelade kort..  En helt underbar dag, omgiven av fina människor!

Syster ringde mig när vi höll på med maten.. ett +97 nummer och jag vågade knappt svara förrän Mattias sa att det kunde ju vara min syster.. jag kastade mig över telefonen... Klart det var hon! För första gången sen hon åkte i December fick jag höra hennes röst, höra att allt är okej! 8 min varade samtalet och bröts mitt i en "diskussion" :( men nu vet jag iaf att allt är bra!

Det blev lite känsligt när jag kom hem.. och jag satt inne på toaletten och grät, älsklingen knackade på och kom in och kramade mig.. Det kändes jobbigt att prata med syster även om det kändes bra, mixade känslor! det blir liksom verkligt att hon inte är här.. älsklingen och jag la oss i sängen och pratade om allt mellan himmel och jord i två timmar innan jag somnade i hans famn! KÄRLEK! ♥


erik

du e fin :D



PUBLICERAT: 2010-01-16, 14:34:33 | URL: http://pringaito.blogg.se/
syster

alskar dig syster, men hahahahah jag satt inne pa toan pa flygplatsen och grat lite grann hahahah



PUBLICERAT: 2010-01-16, 16:01:09 | URL: http://iamrighthere.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: