2010-01-26
 22:54:55

Tisdag kväll!

Det ska bli skönt att lägga sig sen. Jag har storstädat sovrummet, satt upp nya gardiner och bytt till nya påslakan, som jag fick i julklappa av mina föräldrar.

När älsklingen kom hem skjutsade jag ner honom till träningen och sen åkte jag till mamma och pappa där vi satt och pratade.. eller jag satt och pratade medans dom lagade mat, sedan skulle dom "träna" lite på crosstrainern och pappa skulle visa att han minsann kunde göra "sit ups" tror jag det var iaf.. haha! Vi blev bjudna på mat så jag åkte och hämtade älsklingen när hans träning var slut så åkte vi tillbaka och åt Lasagne! Det var smarrigt!

Ja den här dagen har gått riktigt fort! Jag är ledig imorgon också och jag försöker njuta så gott det går! Nu ska jag ta en iskall burk cola och ta igen lite One tree hill avsnitt som jag missat!


madde

vilken säsong är du på i oth ?:)



PUBLICERAT: 2010-01-27, 01:51:56 | URL: http://adevilindisguise.blogg.se/
petra

ahh vad mysigt, en skon "hemma" kvall med mamma och pappa =) det var lange sen.



PUBLICERAT: 2010-01-27, 02:06:27 | URL: http://iamrighthere.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: