2010-01-13
 13:20:57

Nrk!

Igår var vi i Norrköping och kikade på vagnar, vi hade redan bestämt vilken vi skulle ha men när vi åkte därifrån var vi kluvna och det är vi fortfarande! Herregud vilken djungel det är!...Det står iaf mellan två olika märken just nu.


Ja igår var jag ju ledig, otroligt skönt! Dock känner jag att en dag inte räcker, gud vad trött och sliten jag känner mig jag känner bara att jag inte orkar!!!.. men det är bara bita ihop! på Måndag får jag vara ledig iaf! Gash 100 år tills dess!


Sanna

alltid skönt med en slappar-dag, inte så roligt när man har varit sjuk i snart tre veckor..! hoppas att det har varit en bra dag på jobbet! kram



PUBLICERAT: 2010-01-13, 19:57:09 | URL: http://varning.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: