2010-01-07
 01:45:32

=)

Älskade syster, Din kommentar i förra inlägget fick mig att börja gråta, det är fruktansvärt så mycket jag saknar dig, det känns någorlunda lättare nu men ibland brister det, dessa små saker som att kunna ringa dig när det känns tungt, äta morötter med dipp och kika på film. Har tjatat på Matte i flera dagar nu att vi ska åka till Kista Galleria och äta lunch, men det blir ju inte detsamma.. det är ju du och jag med massa musik i mamma o pappas bil. Förlåååt jag ska sluta skriva om det för du lär bara bli ledsen när du läser det!




Livet börjar ta en vändning nu, hela hösten har jag varit sjukt trött och känt mig lite deppig men nu börjar jag komma ikapp. Älsklingen och jag har en massa saker planerade inför våren och det känns helt underbart. Livet kommer minst sagt att förändras snart och jag känner mig så trygg att det är älskling och jag!


erik

det finns så mycket man vill göra med så många personer, jag känner igen det så väl. Mina är inte så långt borta som din syster dock men tyskland, österrike, spanien är långt nog för mig iaf. =(



PUBLICERAT: 2010-01-07, 01:57:31 | URL: http://pringaito.blogg.se/
syster

skont att hora att du ar battre och att du har en massa planer med matte. sitter har och snorvlar igen folk tror nog att jag ar knapp =) love u ps matte jag var knappt i narheten av den dar ormen usch



PUBLICERAT: 2010-01-07, 06:37:07 | URL: http://iamrighthere.blogg.se/
Madde

Sitter och lipar, har precis varit inne på petras blogg saknar henne oxå massor, men jag saknar dej med vi måste hitta på nått snart! puss på världens gulligaste lilla mage =)/"Bonussyrran"



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: