2010-01-22
 00:03:05

Avslappningskurs!

Alla som känner mig vet att jag väldigt lätt blir ganska stressad och det är väl kanske inte sådär jättebra nu när man har lilla skruttis i magen, men jag har alltid haft svårt för att varva ner och bara ta det lugnt. Så nu är jag anmäld till en avslappningskurs med en barnmorska som börjar nästa Onsdag, tyvärr är vi i Ullared då så jag missar första "mötet". Kursen kostade ganska mkt men just nu känns det verkligen värt det, det är mkt som får mig att inte må bra just nu, och jag borde inte bry mig så mkt men I do, så jag tror denna kurs kommer vara bra för mig!!


Sanna

Ullared! Hoppas att det inte är så mycket folk där;-) tänk om du hamnar med på tv? Coolt!!



Kram



PUBLICERAT: 2010-01-22, 01:31:30 | URL: http://varning.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: