2010-02-17
 23:08:49

Family!

Idag har jag spenderat en hel dag med min syster Linda, så välbehövligt.
Jag skjutsade älsklingen imorse kl 6 sedan åkte jag hem och la mig igen, vaknade inte förrän halv ett, lite panik över att ha sovit bort hela dagen.. drömde om McDonals så när jag vaknade var jag bara tvungen att ha.. så jag åkte dit och köpte lunch till mig och syster sedan åkte jag hem till henne, vi hann prata en stund innan vi gick och hämtade Maja på dagis.. sen blev det full rulle. Runt 16 skulle vi på den där avslappningskursen och ingen av oss hade lust men stämningen var avslappnad och det kändes skönt när vi gick därifrån. Sedan åkte vi hem till syster igen, jag åkte och hämtade älsklingen så hade vi en riktig myskväll med Pizza, Maja och jag låg i sängen och läste böcker, det är hopplöst att få den ungen att sova, jag lyckades inte!

Det har varit en bra dag! Jag känner mig lugn och harmonisk!


petra

syster yster med syrran pyrran =) hihi onskar att jag kunde vart med eller snarare att ni var har med mig =)saknar er, vad var forra inlagget om? inte mig hoppas jag...skriv ett mail...saknar dig, love u, halsa alla att jag alskar dom....p.s millie ar fint =) puss puss



PUBLICERAT: 2010-02-18, 03:02:49 | URL: http://iamrighthere.blogg.se/
Anonym

var inte din syster ute och reste???


Fiia

Jag har två systrar!



PUBLICERAT: 2010-02-19, 09:47:45 | URL: http://fiiasplace.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: