2010-02-15
 19:18:03

Den "berömda" vaggan..

Idag åkte vi ut till min kusin som bor några mil härifrån, vi kollade in nya huset och fikade.. hälsade på hästarna också, jag vågade dock inte klappa.. det var inga små hästar precis.

Vi hämtade vaggan där, en vagga som gått i arv från generation till generation... jag har legat i den, min pappa har legat i den, farmor också!.. Jag tror att det är farmors morfar som byggt den 1864, så den är alltså 146 år gammal och det är så häftigt att den står i mitt vardagsrum just nu, det känns stort! Jag var tvungen att provbädda och se hur det blev, tog några suddiga bilder...

Här har du syster =) Den berömda vaggan!




syster

=) hihi allt jag kan saga for jag sitter har med ett stort flin =)



PUBLICERAT: 2010-02-16, 10:41:46 | URL: http://iamrighthere.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: