2010-12-07
 22:06:48

Syster!

Jag var så nervös när vi väntade på arlanda igår, jag vet inte varför... värre blev det när planet var försenat så vi verkligen fick vänta, och när det stod att planet landat dunkade hjärtat extra fort och när folk började komma ut så slog det mig att hon verkligen är här, och när jag såg henne släppte allt. Åh älskade syster!

Ni anar inte hur otroligt skönt det är att ha henne hemma, efter ett år.. att ha henne ett samtal bort. Välkommen hem syster!

Emilio hade haft det bra hos mormor men jag måste dock erkänna att det tog emot att lämna honom, men det var ganska skönt att vara barnfri då vi sprang runt i massa affärer innan vi hämtade syster, dessutom hade milio det nog bättre hemma hos mormor än han skulle haft med oss i bilen en hel dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: