2010-04-13
 11:00:05

Tisdag!

Det känns lite som tiden står still just nu, jag har gått hem från jobbet helt och det känns lite sådär.. samtidigt som jag vet att det är för det bästa, måste tänka på mig och skruttis!

Om några veckor flyttar vi, kanske om två, det beror på när dom blir klara med tapetseringen och jag längtar. Jag vill bara få ordning på allt, boa in mig lite.. ställa upp alla salvor och bädda på skötbordet, fixa skruttis lilla hörna, ställa in alla nappflaskor i köksskåpen.. m.m
Det känns att det inte är så många veckor kvar nu till skruttis kommer, går inte att beskriva känslan jag har i kroppen men allt känns bara så rätt just nu.

Bilstolen skulle komma i veckan så vi får väl se om den gör det, sedan ska vi hämta barnvagnen i Maj, jag är så otroligt nöjd med våran vagn (än sålänge). Vi hade bestämt oss för en Emmaljunga men efter att vi provat brion kändes den mest rätt för oss så vi beställde en Brio Happy harmony svart/antracit grå och svart chassi.







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: