2010-04-01
 09:55:52

Aarg idag!

Jag känner mig så ledsen och besviken idag. Har legat och vridit på mig hela natten och tankarna snurrar i huvudet, jag vet inte hur jag ska bära mig åt med detta. Herregud, en vuxen människa som inte kan ta sitt ansvar och fylla i VIKTIGA papper för mig.

Ne jag vill bara ge upp nu, jag vet verkligen inte vad jag ska göra. ÅÅÅHHH så satans arg jag är!


syster yster

du får bli arg fiia, inför honom. säg att du vet att han har mkt att göra men att det är viktigt att han fyller i dessa papper. sen fortsätter du så varje dag eller gång du ser honom, så han tröttnar på ditt tjat och bara gör det. funkade för mig några gånger. =) puss puss



PUBLICERAT: 2010-04-01, 12:36:37 | URL: http://iamrighthere.blogg.se/
mamma

Keep it up!!! Det är bra att vara arg, bättre än ledsen. Det här är hans skyldighet inget han ska göra för att vara snäll! En bamsekram till dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: