2009-09-10
 11:42:15

Statoil 24 timmars i Fiskeboda!

Igår morse (tidigt) åkte vi tjejer från jobbet till Fiskeboda där statoil skulle ha lite event. Vi var lite skeptiska i början men vi hade det så sjukt kul... det var en massa "lekar" föreläsning m.m..

Roligaste "leken" var den vi fruktade mest... Vi skulle paddla, en vanlig roddbåt. Angelica fick sitta längst bak i båten och säga vart vi andra skulle styra för vi satt med ögonbindel, petra och Madde satt i mitten och jag fick sitta längst fram och flyga som en vante från sida till sida.. det var riktigt höga våågor och allt gick ju på tid! :) men duktiga var vi!

På kvällen blev det middag och fest.
Man är en aning trött idag, vi var igång hela dagen la oss runt 2:30 och 9 imorse åkte vi därifrån.. ne usch!
Jag tror jag skulle behöva sova lite, ögonen hänger liksom inte med!

Men ikväll jobbar jag 16-24 och imorgon 8-15 sedan har jag min 4dagars ledighet som jag har varannan vecka! Sköönt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: