2009-09-21
 13:17:38

Sorry..

Dålig uppdatering... IGEN!
Jag har jobbat sen i Onsdags så tiden till att sitta vid datorn har inte riktigt funnits! Vi är så gott som klara på jobbet iaf, dock väntar vi fortfarande på ny godis och tidningshylla..i övrigt blev det riktigt fint, känns mycket roligare att jobba nu! :)

Igår kväll när jag slutat jobba kom syster över och vi skulle kika på film, hade lånat några av en vän så vi kikade på Legally Blondes 3, och herregud, sämre film får man leta efter... vi bara satt och tittade på varandra och undrade vad fan det var vi tittade på egentligen,... usch och blä för den! inget jag rekomenderar! Det kändes verkligen som en tillgjord hemmafilm.

Anyway.. ikväll blir det jobb för min del.. ska faktiskt promenera dit idag tänkte jag, inte för att det är så långt men still.... duktigt Fiia!

Hoppas ni får en toppen Måndag!
Kramis!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: