2009-09-17
 00:33:34

Nattbloggar!..

Jag har precis kommit hem från jobbet, och snart ska jag dit igen, frivilligt!
Imorgon skulle jag varit ledig, igen... men jag sa till chefen att jag ville komma och hjälpa till med allt, nu när vi håller på och gör om.. mkt saker som ska upp på nya hyllorna, prismärkas, flytta grejer pch dona..Jag fick mer än gärna hjälpa till! När det var bestämt ringde en kollega och frågade om jag kunde jobba hennes pass på kvällen från ca 19.. ja självklart... Huh!  blir en lång dag imorgon.. dock ska jag hem en 3 timmar emellan första och andra passet, det tackar jag för!.. det är ju tur att man trivs på jobbet iaf! :)

Nu ska jag försöka varva ner lite innan jag kryper ner i sängen!
God natt på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: