2009-10-03
 22:18:12

Hej då för ett tag!

Jag är tom på känslor, jag känner mig helt tom inombords och jag bara orkar inte med livet just nu. Tänk att ett litet,... eller i detta fall ett stort besked kan få en att känna sig så splittrad. Jag är glad och förtvivlad på samma gång, det känns som detta kommer ta ett tag att smälta.. och komma tillbaka!

Under tiden tar jag en bloggpaus, ni får kika in här lite då och då! Kanske det kommer ett inlägg i framtiden, en vecka, två månader ett halvår ? who knows!


Mysan

Tråkigt att du fått ett jobbigt besked. Hoppas den glada o positiva Fiia snart är tillbaka! Livet är orättvist och inte alltid en dans på rosor, men man får kämpa på. Man blir en väldigt stark person. STOR KRAM från mig o Alice!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: