2009-11-04
 13:09:52

Komplicerat!

Länge sen jag skrev här, Livet känns minst sagt komplicerat just nu och jag känner mig så besviken på vissa människor. Ledsen är ordet som kan beskriva hur jag mår, Jag fruktar för den dagen min syster åker, jag har gråtit floder och verkligheten kommer ikapp mig, jag har förträngt att hon ska åka men som sagt, verkligheten är här.

Det är som att hon och jag sitter ihop, hon är ju min andra hälft, utan henne känner jag mig vilsen.
Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till utan henne!.. vem ska jag prata med? just nu känns det som jag inte kan lita på någon annan utom min familj.

Syster, jag vet att du kommer läsa detta och bli ledsen för att jag är ledsen, men jag vill inte för något i hela världen att du ska stanna hemma, det kommer bli jobbigt för oss båda men det visste vi ju från början, vi ska blogga om våra liv så att vi iaf får ta del av det! Du kommer få en sjukt stor upplevelse och jag beundrar dig för att du vågar ge dig ut i världen såpass lång tid helt själv!.. Jag älskar dig!



syster

Jag älskar dig, var inte lessen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: