2009-07-15
 10:34:10

Astrid Lindgrens värld, Vimmerby!

Mamma o pappa, syster och Maja är på semester med husbil, igår skulle dom till Astrid Lindgrens värld i Vimmerby så jag, älsklingen och syster passade på att åka dit. Kl 06 ringde klockan.. men vi åkte inte från stan förrän 08:10,  vi låg och snoozade ett tag.
Men resan ner gick bra, och vi kom fram skapligt.. där nere mötte vi upp dom andra och Maja som blev så glad av att se oss. Vi gick in på Astrid Lindgrens värld, det var hur roligt som helst. Maja fick se Karlsson på taket, som typ är hennes idol, det var nästan så hon svimmade! det var härligt att se!!...



Syster och jag i bilen påväg ner!


syster leker med kameran, jag har fullt upp med att titta på vägen!



Väl framme, älsklingen tar kort! en trött Maja står i bakgrunden!



inne på Astrid Lingrens värld blev hon glad!



Vi åt glass....


Maja fick leka i de små husen, lycka!


älsklingen och jag gick och myste. Love!


Maja och jag tittade på Mattisborgen, eller vad det hette (från ronja)

På kvällen åt vi på resturanng innan det var dags att åka hem, Maja var så trött så hon kunde inte sitta still och slutligen grät åt allting! Det var mkt för henne igår, men hon tyckte det var roligt iaf! Vi hade kul!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: