2009-12-28
 00:58:19

In the middle of the night

Det känns fortfarande tungt, försöker att inte tänka så mycket men varje liten minut som jag är själv fladdrar tankarna fritt i huvudet, men när jag tänker på den dagen som syster kommer hem igen när jag möter henne på flygplatsen och får krama om henne så kan jag inte annat än le.

Jag har jobbat idag, det var stressigt och jag skulle beställa alla varor.. extra mycket, eftersom det är Nyår i veckan har vi inte leverans som vanligt. Jag hatar att ha så stora ansvar men vi får väl se hur det blir, tur att S hade gjort det mesta på listan annars hade vi aldrig hunnit.

Sängen kallar på mig. God natt!

By the way.. Den där kameran som jag önskade mig ? :P
Jag fick den inte i julklapp men den var ju med på mellandagsrean så jag kunde ju inte motstå den! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: