2009-08-17
 23:25:19

Vilket dilemma!...

Jag går i inredningstankar...
Jag har problem att hitta sängbord, i gamla lägenheten hade vi små vägghängda hyllplan men nu känner jag att jag inte vill ha något fastskruvat i väggen plus att jag vill ha en låda, så jag tänkte att jag skulle köpa nytt, hur svårt kan det vara att hitta ett vanligt enkelt vitt sängbord med en låda ? tydligen så mycket svårare än jag trott.. jag hittade dock ett jag fastnade för men det var ju på tok för högt... och jag har då ingen lust att lägga 1200 för ett... ETT sängbord..

Tycks om detta ?
Det kommer från Jysk och kostar ca 900 kr för två stycken... det är ju rätt billigt!
Måla det vitt och byta ut handtaget... och där har vi mitt sängbord!


www.jysk.se


Mysan

Jag har haft samma problem. Hittar inget snyggt för en bra peng. Så nu har jag satt P i arbete. Han ska bygga så vi får precis som vi vill ha! Det är toppenbra :) Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: