2009-08-02
 14:04:23

Söndag 2 Augusti!

Usch jag är så sjukt trött, vet inte hur jag ska orka jobba!...
Älsklingen är och ställer ut sin bil så jag antar att jag ska knalla dit en sväng, om jag hinner med det innan jobbet!..

Bion i Fredags var sådär, kollade på "sommaren med Göran" den verkade roligare på trailern, men det var ju en svensk film så man kan ska ju inte ha så höga förväntningar, dock var den helt okej för att vara svensk!

Igår kväll var vi i Norrköping.. på bilträff! Det var ganska mycket folk men jag kan ju inte säga att det var skojj direkt. Vi åkte hem ganska tidigt!

Älsklingen har semester nu, och imorgon är jag också ledig så vi tänkte ta med Maja till busfabriken i Norrköping :) det ska bli skoj! Vi har varit där förut med henne men då var hon lite mindre, nu har hon tuffat till sig lite!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: